Terug

Contact

Suggestie, klacht of compliment

Onze behandelaars en medewerkers doen hun best om u zo goed mogelijk te behandelen en te begeleiden. Het kan voorkomen dat er iets gebeurt wat u als vervelend of onjuist ervaart. Wij vinden het belangrijk dat u uw ongenoegen bespreekbaar maakt. Op deze pagina's vindt u informatie voor het geven van een suggestie, een compliment of een klacht. Via deze formulieren kunt u geen medische vragen stellen of uw afspraak afzeggen. Vanwege privacy-wetgeving en voor uw veiligheid kunnen we deze niet op die manier in behandeling nemen.

Suggesties?

Het spreekt vanzelf dat we graag uw suggesties horen om onze dienstverlening en de gang van zaken binnen Yulius te verbeteren. U kunt uw tips en ideeën bij ons kwijt via het online formulier of per brief. Als u uw stem laat horen, kunnen wij onze werkwijze beter afstemmen op uw wensen.

Compliment?

Bent u tevreden over onze dienstverlening dan horen wij dat graag! Op Zorgkaart Nederland kunt u uw ervaring met anderen delen.

Niet tevreden?

Maar ook als iets niet bevalt, kunt u dat altijd met ons bespreken. Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.