Vorige pagina

Nieuws

Yulius investeert met nieuw EPD in medewerker, cliënt en partner

Yulius stapt over op een nieuw elektronisch patiëntendossier (EPD). Deze week werd een contract getekend met leverancier Nedap voor de implementatie van Ons®. Het systeem is gebruiksvriendelijk en zorgt ervoor dat cliënten makkelijk bij hun gegevens kunnen. Bovendien vereenvoudigt het de digitale communicatie tussen behandelaar en cliënt. Het nieuwe EPD zal half 2021 door Yulius in gebruik worden genomen.

Samen het verschil
Marco de Bruin, Raad van Bestuur Yulius: “Dit is een belangrijke investering in onze medewerkers, onze cliënten en onze partners. Een nieuw EPD helpt ons bij het bieden van hoogwaardige psychische zorg in een wereld die continu in verandering is. Yulius wil hierin met een modern zorgaanbod elke dag het verschil blijven maken. Samen met medewerkers, cliënten en partners.  Het nieuwe EPD ondersteunt deze ambitie volledig.”

Het moderne en toekomstbestendige EPD van Nedap ondersteunt behandelaren optimaal in hun werk. Zo neemt onder andere de registratietijd van de behandeling af, waardoor er meer tijd is voor de cliënt. Met de invoering van het nieuwe EPD wordt het voor de cliënt een stuk eenvoudiger om digitaal contact te leggen en inzage te krijgen in zijn dossier. Kortom: een mooi voorbeeld van hoe je samen het verschil maakt.

Vol vertrouwen richting de toekomst
Yulius heeft bewust gekozen voor het EPD Ons®. Zij zien in Nedap een innovatieve en ambitieuze partner die kan bijdragen aan een onderscheidend, modern en professioneel  Yulius. Samen met Nedap maken zij vol vertrouwen deze stap richting de toekomst.